الیت هیپ هاپ رو روی اکانت آواتار بنر دار گرفتم 😱❌ 10 هزار جم برای نگرفتنش خرج شد
Vídeos relacionados
31:26
با 30 هزار جم رفتم برای خالی کردن آفر 😰 30K DIAMONDS
14:23
ست هایی که در آینده میان توی فری فایر رو زودتر گرفتیم 😍
23:24
پدر فرانکلین توی جی تی ای پیدا کردم!
45:04
رفتیم اریال تست کردیم اصلا فکر نمیکردیم اینقدر سخت باشه😫 چالش با مجازات داشتیم😂
13:15
بلو استکس نسخه موبایل رو براتون اوردم دیگه لگ نمیزنی🥶😱
15:28
اینبار روی اکانت هیپ هاپمون سفید تر شدیم 😍 برای آفر جدید اسپین زدم و این شد نتیجش❌😱
11:59
وایت 444 با اکانت وی دارش افتاد باهامون 🔥
21:30
مقایسه حساب وی دار من و مستر وانشات 😱❌
10:38
منفور ترین استریمری که تو مسابقه مستر بیست خودشو نابود کرد
20:56
رفتم روی اکانت مکافحة😱❌فولترین اکانت سرور خاورمیانه بی شک🔥
13:19
خرج کردن 300 هزار جم فری فایر 😱 برای اولین بار 🤔✅
33:26