【第三部 11章~】熟練エムブレマーなので初見ノーリセでもなんとかなる【難易度ハード】【FE暁の女神】
Vídeos relacionados
1:04:55
[Part 3, Chapter 12 onwards] I'm a veteran Emblemer, so I can handle a blind run with no resets [...
21:06
【魔力90%】暗夜のメイン杖エリーゼは魔力の極み兵種ことソーサラーにすると強いのか?魔王を爆誕させてみた【FEif】
8:36
Supergirl - A Total Cinematic Calamity
2:27:18
【第四部 5章~】熟練エムブレマーなので初見ノーリセでもなんとかなる【難易度ハード】【FE暁の女神】
19:18
Koreans React to Family Guy BEST ASIAN Stereotypes!
14:59
Why Putin Is So Hard to Kill
28:22
[TAS] Chapter 16x — Sophia Solo Run [Fire Emblem: The Binding Blade]
38:04
[FE蒼炎の軌跡#26]スナイパーにワンパンされるアーマーは要らない、かな
25:20
I Outsmarted Pro Car Thieves
43:18
American Reacts to "Why the World Thinks Americans Are Brainwashed"
22:25