هتدخل كل الكليات | لو ملحقتش ثانوي عام و جايب اقل من 200 تدخل ايه؟ فرصتك الاخيره
Vídeos relacionados
11:09
لو هتدخل ثانوي منازل لازم تشوف الفيديو ده | كل حاجه محتاج تعرفها عن #الثانوي_المنازل
12:48
هتلحق تجارة إنجليزي ولا لا؟؟ | التنسيق الشروط المصاريف وإيه البدائل حسب مجموعك؟؟
8:35
Services-Based High School and Baccalaureate in Detail (Admission Criteria, Colleges, Coursework,...
7:19
جبت اقل من 200 للأسف | تعمل ايه لو جبت اقل من 200 في تالته اعدادي و ازاي تدخل ثانوي بأقل مجموع
5:42
لكل طلبه البكالوريا اختار فيزيا ولا رياضه
18:39
بعد نتيجة الشهادة الإعدادية هتدخل ثانوي عام نظامي ولا خدمات ولا منازل✅ ، وإيه الفرق؟
12:31
كل اللي محتاج تعرفه عن طب المنصورة | نظام الكلية والفرق بين النظام العادي ومانشستر
7:01
10خرافات عن كلية حاسبات ومعلومات| قبل ما تتورّط
6:09
الفرق بين التمريض بعد الاعداديه و التمريض بعد الثانوية العامة وايه الأحسن؟
58:13
غواص يواجه أسوء كابوس في الأعماق (قصة تحبس الأنفاس)
11:58
لو مجموعك من 140ل 200 درجة هتقدم فين أفضل مدارس بعدالإعدادية 2025 بمجموع140 /مدارس ليها مستقبل
7:31