T1 신짜오 나오면 좋겠는데 생각해보니 바이도 괜찮을듯 근데 그래도 신짜오 나오면 좀더 좋을꺼같은데 아니 그냥 그렇다고
Vídeos relacionados
18:51
이봐, 해봤어?
20:00
That's enough of your bullshit, Sion
12:51
Everything YOU Need to Know About T1 for MSI 2026
29:29
Lee Sin with total concentration breathing who carries the universe with his team-fighting power ...
24:28
The Solo Queue King Ady couldn't even handle Xin Zhao's Pentakill
20:35
No Cilantro Please (that's red, red) | 2026 Vietnam Fan Fest Behind-the-Scenes Part 1
33:09
CAEDREL HAS LANDED IN KOREA
13:28
Witness The Skillshots
23:07
PZ ZZANG & FAKER vs CHOVY & CLID
20:40
챌린저 신짜오 1등의 저티어들을 위한 S급 신짜오 강의 / 동선 설계, 게임 터트리는 법,절대 역전 안 당하는 법 등등
20:04
돈 없는 팀 연락 주세요
25:02