【究極】限界突破したトライストリンガーの性能が逝っちゃってる件についてwwww【スプラトゥーン3】
Vídeos relacionados
10:02
【脅威】ぶっ壊れちゃった。”サブ性能3.9L3リールガンD”がキモすぎるんだがwwww【スプラトゥーン3】
22:36
The WORST Weapon in Splatoon 3 is...
19:35
無 限 に 苦 し め ★ 猛 毒 キ モ ス ト リ ン ガ ー 【Splatoon3】
10:26
スプラトゥーンが壊れてしまう…"イカ速3.9パブロ"にだけ許された能力がヤバすぎるwwww【スプラトゥーン3】
15:38
The SpaceX Bubble Crash Is Worse Than It Looks
20:46
ヤグラのXP計測で大成功!連勝でパワー上がりすぎてヤバかったw w【XP3316】【スプラトゥーン3】
20:17
[Forbidden] The "16-bomb throwing tactic" with all four players was more hellish than I expected ...
10:19
[Epic Episode] Splatoon 3 is so much fun, everyone pretends to be world-class players.
10:03
I accidentally encountered "Darkness Takashi" and he's too strong [Splatoon 3]
22:04
[Forbidden] I tried the Sub Ink 3.9 infinite robot bomb tactic with all four of us and Splatoon 3...
18:57